Wybierz, jeśli chcesz poprawić wewnętrzną komunikację w firmie
Dlaczego? Każdy komunikat (w tym również zaniechanie informacji) wpływa na wizerunek firmy, a ten tworzą wszyscy pracownicy, nie tylko dział promocji. Pracownicy firmy, ich rodziny i najbliższe otoczenie to ambasadorzy marki. Ich opinie, zaangażowanie ale też lojalność wpływają na całościowy wizerunek, jaki ma organizacja.
Jak to robimy? Zanim zaproponujemy konkretne działania, przeprowadzimy audyt komunikacji wewnętrznej wskazujący stan aktualny i stan pożądany. Zależnie od jego wyniku zarekomendujemy usprawnienia, zajmiemy się redagowaniem biuletynów informacyjnych i innych wydawnictw wewnętrznych kierowanych do personelu, partnerów biznesowych lub przedstawicieli handlowych. Audyt wewnętrzny i diagnoza problemu mogą wskazać konieczność integracji pracowników – sięgniemy wówczas po odpowiednie programy integracyjne, zorganizujemy imprezę dla pracowników, event lub warsztaty.
Jaki osiągniemy efekt? Wdrożenie tego typu działań usprawni przepływ informacji, poprawi komunikację, ale także umocni więzi łączące pracowników z firmą, jej celami, posłuży budowie wartości korporacyjnych oraz świadomości marki.
Wszystkie pakiety:
LAUNCH: | START-UP: | IMAGE: | INTERNAL: |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |