Klient: Sprzedajemy.pl – start-up
Branża: e-commerce
Rok: 2011-2012
Zakres prac:
Wsparcie PR przy wprowadzaniu na rynek pierwszej w Polsce, nieaukcyjnej platformy sprzedażowej typu social selling. Przeprowadzenie we współpracy z agencją Socializer.pl zintegrowanej kampanii komunikacyjnej. Narzędzie główne: Facebook oraz relacje z blogerami, relacje z mediami, konferencja prasowa– streaming na żywo. Efektem wspólnej kampanii było pozyskanie 60 tys. fanów na Facebooku, ponad 30 dziennikarzy obecnych na konferencji prasowej w dniu uruchomienia platformy, oglądalność transmisji on-line z konferencji na poziomie 6 tys., 160 publikacji w prasie, radiu i Internecie, nominacja do nagrody Golden Arrow. Dotarcie zintegrowanej kampanii – ok. 4,2 mln osób.
Klient: Entellico – polski start-up
Branża: aplikacje mobilne
Rok: 2010-2011
Zakres prac:
Przygotowanie i realizacja pod względem wizerunkowym wprowadzenia na rynek rewolucyjnej e-usługi służącej do optymalizacji kosztów telefonicznych KILLBILL. Przygotowanie gruntu do wprowadzenia e-usługi na rynek poprzez podjęcie działań edukacyjnych.
Klient: Masterlease Polska i General Motors Poland – program GM Business Services
Branża: finanse/motoryzacja
Rok: 2005
Zakres prac:
Launch programu GMBS na polskim rynku, opracowanie i realizacja strategii komunikacji, media relations – prasa branżowa flotowa, motoryzacja, finanse/ekonomia/gospodarka, E2E meeting – eksperckie spotkanie Key Opinion Leaderów (w tym dziennikarzy), dyskusja na temat perspektyw rozwoju branży flotowej, pozyskanie pozytywnych opinii kluczowych mediów na temat usług CFM, wsparcie eksperckiego wizerunku Masterlease – jako inicjatora i pioniera zaawansowanych usług finansowych. Uwiarygodnienie wizerunku Masterlease poprzez obecność marki General Motors.
Klient: Masterlease Polska – Leksykon Leasingu i Motoryzacji
Branża: finanse/motoryzacja
Rok: 2008
Zakres prac:
Wprowadzenie na rynek Leksykonu Leasingu i Motoryzacji, pierwszego w Polsce kompendium wiedzy na temat zagadnień z obszaru leasingu i wynajmu długoterminowego. Nawiązanie współpracy z wydawnictwem (Instytut IPM) i partnerami oraz pozyskanie ekspertów rynku: Instytut Samar, Związek Polskiego Leasingu, MDDP Doradztwo Podatkowe. Publikacja miała na celu umocnienie eksperckiego wizerunku Masterlease Polska, poprzez inicjatywę edukacyjną, wyjaśniającą i porządkującą zagadnienia związane z rozwijającym się rynkiem leasingu i CFM. Premiera leksykonu odbyła się podczas Fleet&Business Day – najważniejszego wydarzenia w branży.
Klient: DOM FINANSOWY QS – lider wśród niezależnych polskich brokerów kredytowych – MULTIKA
Branża: finanse
Rok: 2005
Zakres prac:
Wprowadzenie na rynek nowego brandu MULTIKA market kredytowy, wsparcie komunikacyjne dla nowej sieci sprzedaży, szkolenia i program motywacyjny dla agentów, opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej, ustalenie zasad polityki antykryzysowej, koordynacja działań marketing services, relacje z mediami.
Klient: Laboratoria Natury
Branża: zdrowie/suplementy diety – YOMI
Rok: 2011 – 2012
Zakres prac:
Wprowadzenie na rynek nowej rodziny suplementów witaminowych dla dzieci: Yomi Multivitamina, Yomi Vitamina C, Yomi Żelazo, Yomi Omega-3, opracowanie strategii komunikacyjnej opartej na wyróżnikach produktów, relacje z mediami, relacje z opiniotwórczymi blogerkami, wysyłki kreatywne do dziennikarzy.
Klient: Mega Sonic – PicoP – najmniejszy na świecie projektor laserowy.
Branża: nowoczesne technologie
Rok: 2010
Zakres prac:
Launch projektora laserowego PicoP, pierwszego tego typu produktu na świecie – projektor o kieszonkowych wymiarach; synergia działań media relations z kampanią wizerunkową na Facebooku – ponad 80 publikacji w prasie, radiu, telewizji i internecie (m.in. Forbes, Puls Biznesu, Stuff, Gentleman, Radio Zet, TVN Turbo), kampania promocyjna na Facebooku – profil Mobi Pikolson na Facebooku zdobył 9 tys. fanów w ciągu 1,5 miesiąca, nominacja do tytułu „Męska Rzecz 2010″ konkursu TVN Turbo w kategorii Gadżet i Technologia; PicoP partnerem imprezy organizowanej przez 4fun Media z okazji debiutu giełdowego.
Klient: Gadu-Gadu S.A.
Branża: internet/komunikacja
Rok: 2007 – 2008
Zakres prac:
Zwrócenie uwagi użytkowników komunikatora GG na portale społecznościowe Gadu-Gadu – nauka.pl, mojageneracja.pl; koncept strategiczny PR2 – pierwsze dyktando w internecie za pośrednictwem komunikatora – GADU_DYKTANDO, udział 15 tysięcy uczestników konkursu, ponad 100 publikacji w mediach, w tym 12 audycji telewizyjnych, (m.in. w „Teleexpresie” i głównym wydaniu „Wiadomości”), 13 audycji w radio, ponad 20 publikacji prasowych, ponad 70 publikacji internetowych, pozyskanie do projektu lidera opinii – prof. Jerzego Bralczyka, pozyskanie patronów medialnych (m.in. PR3, dzienników regionalnych). Wyróżnienie agencji PR Kwadrat Golden Arrow w III Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego, organizowanego przez tygodnik „Media & Marketing”.
Klient: Wydawnictwo LektorKlett, seria słowników PONS
Branża: wydawnictwo językowe
Rok: 2006
Zakres prac:
Launch nowej serii słowników marki PONS. Koncept: akcja społeczna pod hasłem: Dajemy słowo. Zbieramy słowniki dla Polonii ukraińskiej.Organizacja i przeprowadzenie akcji charytatywnej, polegającej na zbieraniu w salonach EMPiK używanych słowników, za które można było otrzymać rabat na nową serię PONS. Nagłośnienie akcji poprzez spotkania promocyjne w 8 miastach w Polsce z udziałem gwiazd show biznesu m.in. Anny Korcz, Grażyny Wolszczak, Eweliny Flinty, Dominiki Ostałowskiej, Marcina Prokopa oraz Anny Popek, współpraca ze Związkiem Polaków na Ukrainie. Efekt: – przekazanie ok. 4 000 szt. słowników dla Polonii ukraińskiej, zwrócenie uwagi mediów na nietypową promocję nowej serii słowników – ponad 180 publikacji w mediach.
Klient: Wydawnictwo Znak
Branża: wydawnicza
Rok: 2006
Zakres prac:
Polska premiera „Szminki w wielkim miescie“, książki Candance Bushnell, autorki bestselleru „Seks w wielkim mieście“. Koncept: organizacja eventu dla kobiet sukcesu i rozmowy na temat drogi kobiet do sukcesu w różnych środowiskach. Moderatorem był jedyny mężczyzna na imprezie – Marcin Prokop. Obecność ponad 100 celebrytek na premierze, m.in. Ewa Błaszczyk, Olga Bończyk, Katarzyna Cerekwicka, Katarzyna Cichopek, Małgorzata Domagalik, Katarzyna Dowbor, Halina Frąckowiak, Agnieszka Maciąg, Agata Młynarska, Dorota Stalińska – szeroki oddźwięk w mediach m.in. TVP, Radio Zet, RMF FM, Radiostacja oraz Gazeta Wyborcza, Dziennik, Super Express, Viva!, Elle – powieść stała się bestsellerem w Polsce w krótkim czasie.
Klient: Wydawnictwo Naukowe PWN
Branża: wydawnicza
Rok: 2002
Zakres prac:
Wprowadzenie na rynek „Wielkiego Słownika Angielsko-Polskiego i Polsko-Angielskiego PWN-OXFORD”. Koncept: Kampania public relations mix (pr tradycyjny i pr on-line) na rzecz wydania pierwszego od ponad 30 lat w Polsce tego typu słownika (ponad 500 000 jednostek językowych). Kampania promocyjna produktu została oparta o reklamę internetową i działania public relations. Za jej przeprowadzenie odpowiedzialne były agencje: HYPERmedia (reklama w internecie – oraz PR Kwadrat –(działania PR-mix). Do zadań agencji PR Kwadrat należały również działania B2B – pozyskanie sponsora (PKO BP S.A.) oraz patronów mediowych takich jak Program 2 TVP, Rzeczpospolita, Onet.pl, Cogito i Impuls. Dzięki akcji public relations, Wielki Słownik otrzymał wiele pozytywnych recenzji – we wszystkich mediach: prasie, radiu i telewizji co dodatkowo uwiarygodniło przekaz reklamowy. W sumie ukazało się 49 publikacji w prasie, a zalety słownika zostały omówione w 11 programach telewizyjnych i radiowych. Słownik stał się hitem wydawniczym, nakład 100 tys egzemplarzy został sprzedany w ciągu 2 miesięcy.
Klient: MASTERLEASE POLSKA – lider rynku CFM w Polsce
Branża:finanse/motoryzacja
Rok: 2004 – 2011
Zakres prac:
Zwiększenie rozpoznawalności marki, budowa świadomości usługi wśród grup docelowych, stworzenie i realizacja spójnej i długofalowej strategii komunikacji, dobór narzędzi: media relations, PR personalny dla członków zarządu i top managementu, powołanie autorskiego programu edukacyjnego dla dziennikarzy o nazwie: WYŻSZA SZKOŁA LEASINGU.
Klient: MASTERLEASE POLSKA – lider rynku leasingu i wynajmu długoterminowego w Polsce
Branża: finanse/motoryzacja
Rok: 2010
Zakres prac:
Zarządzanie komunikacją podczas procesu zmian właścicielskich – Biuro prasowe – prowadzenie systematycznej i otwartej polityki informacyjnej, wsparcie relacji inwestorskich.
Klient: BIK BROKERS – broker ubezpieczeniowy
Branża: finanse/ubezpieczenia
Rok: 2006 – 2010
Zakres prac:
Opracowanie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej, relacje z mediami, budowanie pozycji eksperta w zakresie unikalnego systemu zarządzania procesem likwidacji szkód komunikacyjnych, PR personalny dla członków Zarządu – głównie w mediach branżowych, skierowanych do potencjalnych klientów.
Klient: LHI LEASING POLSKA – lider branży leasingu nieruchomości w Polsce
Branża: finanse/nieruchomości
Rok: 2006 – 2008
Zakres prac:
Doradztwo wizerunkowe, relacje z dziennikarzami opiniotwórczymi – transfer wiedzy eksperckiej, udział w konferencjach, warsztatach i seminariach branżowych, PR personalny dla top managementu.
Klient: UCB Pharma – globalna firma biofarmaceutyczna, lider w dziedzinie leczenia alergii i padaczki
Branża: farmacja/biotechnologia
Rok: 2006 – 2010
Zakres prac:
- PR produktowy na rzecz preparatu Rx – Keppra® wskazanie: padaczka lekooporna. Kampania informacyjna skierowana do mediów branżowych środowisk specjalistycznych.
- Pierwsza satelitarna konferencja dla lekarzy – warsztaty eksperckie dla lekarzy neurologów z udziałem światowych autorytetów w dziedzinie leczenia padaczki. Opracowanie autorskiej, innowacyjnej formuły z wykorzystaniem przekazu satelitarnego na żywo w ośmiu największych miastach Polski, co umożliwiło udział w konferencji blisko 700 neurologom. Partnerzy akcji: TVN Med, sieć kin Multikino.
- Akcja Lekowej Pomocy Humanitarnej – relacje z mediami,
UCB w roli opiekuna społecznego – zaangażowanie w pomoc stowarzyszeniom pacjenckim, wsparcie chorych i ich opiekunów w dostępie do konsultacji psychologicznych, prawnych, zawodowych; zajęcia aktywizujące chorych.
- PRO-EPI ROAD TOURZakres prac: opracowanie strategii promocji i prezentacji wyników badań PRO-EPI (Pentor) – najnowszych i pierwszych w Polsce tak kompleksowych badań dotyczących społecznych aspektów padaczki.Koncepcja oraz przeprowadzenie serii briefingów prasowych w różnych regionach Polski z udziałem osób chorych na epilepsję, KOL oraz osób, które mają do czynienia z chorymi (opiekunów, nauczycieli, pielęgniarek). Dyskusja na temat wiedzy Polaków o padaczce. Zwrócenie uwagi na problemy chorych na padaczkę – panele poświęcone tematom:
- aktualna wiedza Polaków na temat padaczki;
- możliwości i bariery zawodowe osób chorych na padaczkę
- dziecko z padaczką w szkole;
- chorzy na padaczkę za kierownicą
Do realizacji briefingu zostali zaproszeni eksperci epileptolodzy, liderzy opinii z zakresu psychologii i socjologii, a także przedstawiciele kluczowych organizacji pacjenckich w Polsce. Oryginalna formuła eventu, przyciągnęły czołowych polskich dziennikarzy, zajmujących się tematyką społeczną i zdrowotną. Briefing był szansą na edukację dziennikarzy w zakresie padaczki, a także budowanie wzierunku UCB jako firmy bliskiej pacjentom i eksperta w epileptologii.
- UCB w roli opiekuna społecznego – zaangażowanie w pomoc stowarzyszeniom pacjenckim, wsparcie chorych i ich opiekunów w dostępie do porad psychologa, możliwość konsultacji prawnych, zajęcia aktywizujące chorych.
- „ZAUWAŻ MNIE” AKCJA EDUKACYJNA Z OKAZJI DNIA CHORYCH NA PADACZKĘ
- Pierwsze obchody Dnia Chorych na Padaczkę w Polsce
- Akcja przeprowadzona w 30 najbardziej uczęszczanych punktach Warszawy; teaser – pocztówki z hasłem „Zauważ mnie” nawiązujący zarówno do Walentynek, jak i Dnia Chorych na Padaczkę (Święty Walenty patronem chorych na padaczkę)
Efekt: Zjednoczenie środowiska pacjentów, pozytywny odbiór społeczny, ponad 100 publikacji w mediach, w tym 12 w radiu i 8 w telewizji.
Klient: ECCO – ECCO WALKATHON
Branża: obuwie/moda/lifestyle
Rok: 2008
Zakres prac:
Kompleksowa organizacja jubileuszowego 10. ECCO Walkathonu – Spaceru Ludzi Dobrej Woli, po raz pierwszy akcja w 2 miastach w Polsce (Warszawa i Kraków); relacje z mediami, zaangażowanie licznych gwiazd do udziału w wydarzeniu, kompleksowa oprawa techniczna i logistyczna imprezy masowej. Rekordowa liczba uczestników w Warszawie – ponad 17 tys osób, rekordowa suma pieniędzy uzbieranych na cele charytatywne (Fundacja TVN, WWF, Street Kids International)
Klient: Polski związek głuchych
Branża: fundacje/ stowarzyszenia
Rok: 2009
Zakres prac:
działania edukacyjno – społeczne, mające na celu przybliżenie problematyki osób głuchych i niedosłyszących
Koncept: Głusi na Paradzie Schumana pod hasłem: „Twoje dłonie mówią”
– akcja mająca na celu zapoznanie ludzi ze środowiskiem osób głuchych oraz uświadomienie szerokiej rzeszy społeczeństwa, że wszyscy komunikujemy się za pomocą dłoni i gestów.
- zwrócenie uwagi na język migowy w Polsce – symboliczne wykonanie „Ody do radości” za pomocą języka migowego – przyciągnięcie dużej publiczności i szeroki oddźwięk w mediach
- integracja osób głuchych i słyszących
- współpraca z Fundacją im. Roberta Schumana
- zapewnienie kompleksowej obsługi zarówno na trasie Parady jak i w samym Miasteczku Europejskim
- opracowanie i przygotowanie wszystkich atrakcji w stoisku PZG.
Klient: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Branża: Administracja państwowa/ programy unijne
Rok: 2009
Zakres prac:
przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie internetowego konkursu fotograficzno-filmowego dla MRR w ramach promocji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej – opracowanie koncepcji konkursu, który wzbudziłby zainteresowanie młodzieży programem Operacyjnym RPW oraz poszerzenie ich wiedzy na temat Funduszy Unijnych.Realizacja projektu:
- konkurs w internecie, na stronie www.tuzaczynasieunia.pl, stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu. Prace konkursowe miały przedstawiać skojarzenia z hasłem „Polska Wschodnia – tu zaczyna się Unia”
- pozyskanie ponad 130 zgłoszeń prac do konkursu
- pozyskanie 9 patronów medialnych i 2 sponsorów nagród
- wygenerowanie ponad 110 publikacji w mediach (prasa radio i internet)
- przeprowadzenie gali rozdania nagród z udziałem Minister Rozwoju Regionalnego
Klient: Cinema City
Branża: rozrywkowa
Rok: 2008
Zakres prac:
Letnia Kampania Cinema City
Koncept: Internetowy konkurs wiedzy filmowej „KINOGRAJ”
- akcja wizerunkowa dla największego operatora kinowego w Polsce
- 8-etapowy internetowy konkurs wiedzy filmowej
- promocja konkursu poprzez relacje z mediami i marketing szeptany
- przygotowanie 8 filmików internetowych o zabawnej formule, obrazujących poszczególne kategorie konkursu (twarzą filmików był Marcin Prokop)
- wygenerowanie 24 000 odsłon filmików, dostępnych na popularnych portalach
- pozyskanie 23 000 uczestników konkursu i organizacja gali finałowej z udziałem znanych prowadzących – Beaty Sadowskiej i Marcina Prokopa oraz Zespołu Bisquit.
Klient: Belgian Business Chamber
Branża: komercyjne izby handlowe
Rok: 2008-2009
Zakres prac:
zarządzanie komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, organizacja wydarzeń okolicznościowych, mających na celu przybliżenie kultury i gospodarki belgijskiej, ścisła współpraca z Ambasadą Królestwa Belgii w Polsce; organizacja i oprawa medialna 10. oraz 11. Dni Belgijskich w Polsce, pod hasłem: Belgia bliżej Polski; opracowanie nowego logotypu Izby; przygotowanie nowej odsłony katalogu członków BBC; promocja wiedzy o Belgii oraz zacieśnianiu kontaktów biznesowych między firmami z Polski i Belgii, organizacja konferencji prasowych, pozyskanie patronów medialnych; organizacja Gali z okazji 10-lecia Belgijskiej Izby Handlowej z udziałem ambasadorów i przedstawicieli wszystkich misji dyplomatycznych w Polsce.
Belgijsko-Polskie Forum Innowacji w Medycynie. Polska-Belgia. Razem na drodze do innowacji Cel: Wymiana doświadczeń nt. bioinnowacji w ochronie zdrowia. Zakres prac: kompleksowa organizacja forum w Ambasadzie Królestwa Belgii; opracowanie koncepcji Forum; zaproszenie gości, prelegentów, koordynacja techniczna i logistyczna; ponad 20 prelegentów z Polski i Belgii; udział przedstawicieli z firm farmaceutycznych i z instytucji rządowych (m.in. NFZ, Ministerstwo Zdrowia); ścisła współpraca z przedstawicielami Ambasady Belgii oraz Belgian Business Chamber.
Klient: Solvay Pharma
Branża: farmaceutyczna
Rok: 2006
Zakres prac:
kcja informacyjno-edukacyjna uświadamiająca potrzebę szczepień przeciw grypie.
Koncept: Happening w Warszawie. Powołanie „Brygady Antygrypowej” – specjalne stroje, transparenty, rozdawanie ulotek w 30 najbardziej uczęszczanych miejscach w Warszawie. Współpraca z Urzędem Miasta Warszawy. Liczne publikacje w mediach lokalnych, na bazie tzw. short pressu (autorska forma informacji dla dziennikarzy)
Klient: Pirelli Polska
Branża: motoryzacyjna
Rok: 2011
Zakres prac:
Prowadzenie komunikacji zewnętrznej, relacje z mediami, wprowadzanie na rynek nowych produktów, organizacja wyjazdów dla dziennikarzy, Formuła 1 – komunikacja bieżąca.Akcje wizerunkowe:
1. NIE TYLKO CZAS ZMIENIAMY NA ZIMOWY – akcja na ulicach przypominająca o konieczności zmiany opon sezonowych
2. AUTO MOTO EKO – prezentacja Pirelli na stoisku targowym
Klient: Haestens – skandynawski producent najdroższych łóżek świata
Branża: wyposażenie wnętrz/ dobra luksusowe
Rok: 2011
Zakres prac:
Zakres prac: działania wizerunkowe, edukacja, relacje z mediami.
CZY WIESZ NA CZYM ŚPISZ? – długofalowa akcja edukacyjna skierowana do dziennikarzy.
Klient: Energa S.A.
Branża: energetyka
Rok: 2012
Zakres prac:
przygotowanie ekskluzywnej publikacji okolicznościowej z okazji 5-lecia Grupy Kapitałowej Energa
- opracowanie koncepcji publikacji
- przygotowanie projektu graficznego i koncepcji wykonania (oprawa aluminiowa)
- pozyskanie kontentu merytorycznego
- opracowanie i zredagowanie treści
Klient: MASTERLEASE POLSKA – lider rynku CFM w Polsce
Branża: finanse/motoryzacja
Rok: 2004 – 2011
Zakres prac:
PR wewnętrzny; diagnoza organizacji: audyty satysfakcji pracowniczej, audyty komunikacji wewnętrznej
Narzędzia: wprowadzenie zasad polityki komunikacji wewnętrznej, usprawnienie funkcjonalności intranetu, konkursy dla pracowników, gry i zabawy integracyjne.
Klient: LHI LEASING POLSKA – lider branży leasingu nieruchomości w Polsce
Branża: finanse/nieruchomości
Rok: 2006 – 2008
Zakres prac:
PR wewnętrzny, bliska współpraca z działem HR Klienta, przeprowadzenie audytu komunikacji i satysfakcji, współtworzenie procedur szkoleniowych, koncepcja zawartości intranetu, bieżąca aktualizacja treści w intranecie.
Klient: UCB Pharma – globalna firma biofarmaceutyczna, lider w dziedzinie leczenia alergii i padaczki
Branża: farmacja/biotechnologia
Rok: 2006 – 2010
Zakres prac:
PR wewnętrzny – opracowanie formuły i organizacja spotkań integracyjnych dla zespołu, przygotowanie materiałów wspierających pracę przedstawicieli regionalnych, koncepcja i realizacja materiałów filmowych, prezentujących aktywności UCB w Polsce, do wykorzystania w korporacyjnym systemie komunikacji wewnętrznej.
Klient: Energa Obsługa i Sprzedaż
Branża: energetyka
Rok: od 2009r.
Zakres prac:
wsparcie zarządzania komunikacją wewnętrzną, optymalizacja narzędzi do komunikacji wewnętrznej, zarządzanie kryzysowe, promocja Intranetu wśród pracowników, organizacja konkursów dla pracowników, Konkurs „Diamenty Energi”. Koncepcja i przeprowadzenie konkursu „Diamenty Energi”, aktywizującego pracowników przedsiębiorstwa. Przygotowanie i przeprowadzenie finałowej Gali Diamenty Energi w Stoczni Gdańskiej. Wydanie specjalne „Emisji”– czasopisma skierowanego do wszystkich pracowników Grupy Kapitałowej Energa. Stworzenie konceptu oraz opracowanie treści i redakcja ekskluzywnego wydania „Emisji” z okazji Czterolecia Spółki ENERGA Obsługa i Sprzedaż. Jubileusz zbiegł się w czasie z rozgrywkami Igrzysk Olimpijskich w Londynie, stąd pomysł aby publikacja utrzymana była w konwencji olimpijskiej. Inspirując się wątkami sportowymi, w sposób niekonwencjonalny zobrazowaliśmy drogę, jaką przeszła spółka przez ostatnie cztery lata działalności. Hasłem przewodnim „Emisji” została dewiza igrzysk olimpijskich: Citius-Altius-Fortius (łac. szybciej, wyżej, silniej), oddająca jednocześnie kluczowe wartości, jakimi na co dzień kieruje się EOiS. Wydanie spotkało się z dużym zainteresowaniem wśród pracowników na każdym szczeblu organizacji.